❤ aku chenta duniaku disini ❤.sudah skodeng? jgn lupe tinggalkan link n saya akan jenggah blog anda. ;)

✿sWeeTBlog9eR✿

Thursday, May 24, 2012

Sendiri

Aku berdiri . Berdiri mendonggak ke langit.. Sesekali aku terasa ada yang memerhati . Tetapi aku hiraukan, aku tetap memandang ke langit . Melihat keindahan Sang Pencipta . Sehingga aku tersedar yang aku tidak bersendirian

Fikiran aku merewang seketika. Jauh termenung menyebabkan aku terfikir akan sesuatu. Sesuatu yang tak dapat aku ungkapkan dengan kata-kata . Keegoaan memaksa aku menyembunyikan semua cerita . Cerita tentang cinta dan isi dunia.

Aku kembali mendonggak ke langit. Lalu aku berhalusinasi sendirian. Mencari cerita di celah-celah awan. Berpandukan bentuk-bentuk awan yang sentiasa berubah-ubah. Alangkah hebatnya ciptaan Illahi . Kerana dapat membahagiakan diri aku yang sepi.

Sinar matahari menembusi gabus yang suci. Aku tersedar dari berhalusinasi. Melihat sekelilingku yang sepi. Rupa-rupanya aku masih SENDIRI .

~looking for something and then u got nothing

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...