❤ aku chenta duniaku disini ❤.sudah skodeng? jgn lupe tinggalkan link n saya akan jenggah blog anda. ;)

✿sWeeTBlog9eR✿

Wednesday, May 23, 2012

Biarlah takdir Membawanya

Aku percaya dengan takdir . Tapi adakah takdir itu akan membawa aku kepada dia ? Kalau aku terlalu berharap dan percaya dengan takdir itu, Aku takut , suatu hari nanti aku akan terjerumus dengan kesakitan di dalam jiwa .

Tapi kenapa dia muncul? Muncul hanya buat seketika dan pergi dalam sekelip mata . Adakah ini adil bagi orang yang baru mengenal erti cinta ?

Ohh . . Tidak...

Belum merasa kehangatannya tetapi hati akan mula menjadi sengsara . Derita merindu akan mula tercipta . Air mata yang jernih akan mengalir menahan derita. Ini kerana , derita itu bukan derita biasa, Derita merindu yang tiada kesudahannya . Seolah-olah hati yang telah ditawan tiba-tiba di sentap pergi begitu saja .

Biarlah takdir membawanya . Jika di hati masih curiga .. Akan ku hadapi hari-hari mendatang untuk memantapkan iman di jiwa .

Hanya pada-Mu aku berserah Ya Allah .

Rindulah secara sederhana , supaya jiwamu kekal untuk Maha Pencipta

p/s: Gambar ehsan dari iluvislam.com ... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...