❤ aku chenta duniaku disini ❤.sudah skodeng? jgn lupe tinggalkan link n saya akan jenggah blog anda. ;)

✿sWeeTBlog9eR✿

Wednesday, May 9, 2012

Majlis Konvoksyen Adikku .

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera .

Ehem. macam kekok plak aku nak update blog. Da lama kot aku tak bukak blog aku. Sekarang nak update apa-apa konfem aku cuma pakai Twitter je. haha . ok, stop merepek. aku sebenarnya bukan nak cerita pasal twitter ke apa. Hari ni aku nak update pasal Konvoksyen adik aku (Nurul fatihah) yang baru lepas ,6 Mei 2012 hari tu. Meh tengok gambo2 yang aku da snap pkai henpon 18megapixcel aku nih.(kerek betol) huhu.

Ni adik aku yang terima konvo hari tu.Suka bebeno dia . Da macam retis asik bergambo jer.

Abah , Mak , Eah , adik aku yg bongsu (Uca)

sementara tunggu adik aku pulangkan jubah, aku berposing dulu . haha (sempat lagi tu)

Konvokesyen ni buat kat Segamat . Mesti korang tertanya-tanya, adik aku ni amek kos apa kan ? Hurm, dia amek kos Fesyen & Design . Pereka Baju dalam bahasa melayunya. Apa - apa pun tahniah la kepada beliau yang dah pon konvo . Lepas ni kalau nak buat baju raya dah senang sebab da ada tukang jahit dalam rumah. hahaha...

retis yang berposing sebelum balik :P

*aku je yang tak konvo-konvo . tapi takpe, aku tengah dalam proses apply UUM Pace , tinggal tunggu sah jawatan dari kementerian je :) *

p/s: terima kasih kerana sudi membaca . :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...