❤ aku chenta duniaku disini ❤.sudah skodeng? jgn lupe tinggalkan link n saya akan jenggah blog anda. ;)

✿sWeeTBlog9eR✿

Monday, March 12, 2012

Kembali Merapu . .

waa... wujud lagi blog aku nih rupanya, setelah sekian lama tak meng'update'.. Maklumlah sekarang ni semakin banyak laman-laman sosial yang wujud, sampai aku sendiri tak terlayan lagi. Facebook ntah ke mana , dengan twitter nya lg.. sampai blog jadi tak terbela.. huhu..
Sekarang ni musim cuti sekolah, jadi adalah banyak masa yang aku boleh curi untuk update blog aku. (kalau bos tahu habis aku !) hahaha..

dalam suasana kebosann macam ni, aku tiba-tiba terfikir nak buat bisnes. tapi aku tak tahu nak bisnes apa. Makanan atau Pakaian? tapi aku ada buat deal dengan kawan aku, yang aku nak ambil stok blause n skirt dengan dia. Kekonon nak buat jualan kecil-kecilan . Hurmm.. tengok la dulu macam mana. aku nak cuba dulu, kalau sambutan memberangsangkan aku akan teruskan.. hehhe..

oklah, sampai sini je lah aku merapu.. esok-esok kalau aku ada masa aku akan update lagi blog nih k.

*(perasaan pemes, ada ke yg nak jenggah2 blog aku nih??) huhu


beginilah keadaan aku tika dan saat ini..bosann tahap gaban


*gambar ihsan dari Google

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...