❤ aku chenta duniaku disini ❤.sudah skodeng? jgn lupe tinggalkan link n saya akan jenggah blog anda. ;)

✿sWeeTBlog9eR✿

Wednesday, April 6, 2011

MaksiAt haTi???

hati gembira tapi rindu mula membuak. adakah aku da tergolong dalam org yg m'punyai maksiat hati??
hurm.. kenapa perasaan ni sering bergolak. fikiran merewang ntah kemana.
manakah aku yg dulu?
happy go lucky. chill. hyperactive..

huh(!)

hilang...hilang dibuai nafsu cinta yg mula mekar...
huh.. ni bukan aku.. kenapa aku begini??
mata hati aku mgkn telah ditutup ke? arghhh.. kenapa aku tak ada pendirian?
orang lain bercinta jugak tp kenapa aku yg lebih?
masih merenung kehadapan dan mencari-cari diri yg dulu.

monolog dlmn berkata;
"kadang-2 perubahan yg berlaku dlm diri aku, aku tak boleh terima. seolah-olah aku bagai terkena 'kejutan budaya'..huh.."

2 comments:

  1. fikirkan kembali .
    jangan terlalu leka dengan nafsu dunia.

    ingat sayang, kita WAJIB cintakan Allah lebih dari sesama manusia. Aku juga tak sempurna. Tapi sebagai rakan , kita harus saling mengingati.

    Bukan aku ingin menjatuhkanmu , tapi kerana sayangku padamu .
    Ambil dari sudut yang positif ye :)

    ReplyDelete
  2. . huiyo .
    . camtu lah perasaan aQ disatu ketika dahulu .
    . hehehe .

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...