❤ aku chenta duniaku disini ❤.sudah skodeng? jgn lupe tinggalkan link n saya akan jenggah blog anda. ;)

✿sWeeTBlog9eR✿

Sunday, April 17, 2011

finally..it's OVER (!)

hurm.. kesedihan mula melanda diri. rasa nya baru sekejap merasakan nikmat manis nya hidup. tapi apakan daya, ia bagaikan angin monsun yg dtg tak diduga dan meragut jiwa dgn sekali libasannya. begitulah perasaan dan hati ni.

arghh.. sukar untuk aku mengerti. apakah nikmat nya cinta yg selama ini dibangga-2 kan oleh semua umat manusia. aku rasa kesal. aku rasa didusta n dipermainkan. hati aku betul-2 sakit hingga tak dapat untuk aku meluahkan nya.

kenapa kau memperlakukan aku seperti ini?
apakah salah aku?
yee.. aku tak tahu pasal cinta. aku tak tahu untuk bercinta. tapi kau tak pernah faham.
sekarang kau pergi dengan memberi alasan yg bgitu kukuh bg kau, tp tidak bg aku. hurmm..
setelah kau mengigit ati aku, kau biarkan kesan luka terus bernanah di hati aku tanpa m'bntu tuk merawat. begitu sopan tindakan kau tu..

terima kasih kpd kau yg tlh mengajar aku "NIKMAT CINTA"..............
yg bagai kan "NERAKA"....... terima kasih sangat-2.. aku akan ingat jasa kau hingga ke akhir hayat....

monolog dalaman;
'cinta tak bermakna bg aku kalau sering disakiti n didustai..Ya ALLAH, Tolong JAUH kan aku dari KAUM Adam buat masa ini. Aku belum bersedia...'

hati terluka (",)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...