❤ aku chenta duniaku disini ❤.sudah skodeng? jgn lupe tinggalkan link n saya akan jenggah blog anda. ;)

✿sWeeTBlog9eR✿

Saturday, April 30, 2011

Damn(!) Miss So Much.

salam you'll... ;)

haish. da naik bersawang ak nyer blog nih. xde masa nak update. balik kerja mandi lepas tu makan n tido.. malas bebeno nak bukak lappy. huhu.macam penat sgt.. :P

hurm..
semenjak dua menjak nih, aku asik t'ingat kisah-2 yg berlalu. aku rinduu sangat-2 dengan kawan-2 yg selama nih selalu ada disamping aku masa aku belajar dulu. kadang-2 hanya mampu melihat pic diorang jer tuk melepaskan kerinduan itu. ceh, ak ni kadang-2 jiwang jugak. cepat touching...
tapi pe boleh buat... dulu setiap hari hidup aku ceria dengan lawak jenaka diorang. kecoh n huru-hara jadinya. tak kira la pagi, siang, petang atau pun malam. cume time tido jer suasana akan sunyi.

rindu dengan suara, usikan, jeritan dan macam-2 la...


~m'usik yuyun yg tak suka pic nyer di ambil..heee..~



~tapi aku still snap pic dia @class..;)



~ lyane n syue. suke kacau-2 diorg. hehe. ~



~last pic yuyun n lyane.aku amek sblum ak pergi.. :'(


rindu.rindu sangat-2 kat diorang. sedey bila tgk pic-2 nih. banyak suka duka yg kita berkongsi. indahnya kenangan tu. tak bole nak dilupakan. AKU SAYANG kat korang... expecially kat yuyun n lyane. walaupun pertemuan kite sekejap tapi banyak kenangan indah yg tak dapat dilupakan.. :')

--------------- always in my heart -----------------


p/s; sbnrnya byk lg pic yg aku nk masuk kan tp ti panjang sangat. xt'daya akak. hehe. kepada kawan-2 yg len yg pic nye tak dimasukkan, maaf la yee.. bukan aku tak ingat korang, aku ingat sangat-2 lagi-2 kt nurul n opie . . ;)

1 comment:

  1. Thanks sayam .
    Kau buad aku terharu.
    Nak menangis ne :(((


    AKU LAGI SAYANG KAU :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...