❤ aku chenta duniaku disini ❤.sudah skodeng? jgn lupe tinggalkan link n saya akan jenggah blog anda. ;)

✿sWeeTBlog9eR✿

Saturday, March 26, 2011

Taip Cepat-2 :)

hye blogger sumer...
assalamualaikum dan salam sejahtera... huhuhu...

hari ni aku nk post sikit kat entry nih maklumlah semenjak aku da keje nih xsempat nk update-2 blog. habis bersawang aku nyer blog nih disebabkan da lama tak bukak.. aish.. nasib bek la malam ni ada masa. ley godeh-2 hehe..

ermm.. F.Y.I aku skrang da keje. aku tlh wat kputusan tuk berhenti belaja. walau macam-2 dugaan yg aku kena tempuh, akhirnya aku terima tawaran kerja tu.. hurm.. naseb baik government. lau swasta aku da tolak tawaran tuh habis-2an.. huhu... angkuh seketika nih..

hari ni aku sangat-2 happy sbb satu hari ni aku pergi meronda-2 menaiki Kereta Biru kepunyaan si Gula-2 Hati..(BFF).. agak banyak la aku melabur kan duit beli barang-2. huhu.. tapi tak pe janji aku puas. dan sal duit bole aku cari lagi. hehe..

ok la. stakat smpai disini je la bebelan aku. mak aku da sebok-2 sound suro tido nih.
aku kena berhenti menaip sebelum dia bangun dan terus memberi ceramah di tengah malam. huhu.. *sorry mak...

apa-2 hal hari nih, hari yg THE BEST la...

*thanks to Nurfira Rosle...sbb sudi meluangkan masa bersama saya.. ;)

monolog dalaman;
tersangat bengang gn pihak kolej sebab melambatkan urusan aku tuk berhenti belajar. Gggrrr.. GeraM betol(!)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...