❤ aku chenta duniaku disini ❤.sudah skodeng? jgn lupe tinggalkan link n saya akan jenggah blog anda. ;)

✿sWeeTBlog9eR✿

Thursday, March 3, 2011

Kenapa ada Pilihan ??


hye blogger sumer.
da lama tak update blog nih. al-maklumlah assignment melambak .plus. event da nak dekat so. keadaan huru-hara menyelubungi hidup aku.

semalam aku tibe2 dapat call dari mak aku. dia bagitawu yg aku dapat tawaran kerja dari SPP (Suruhanjaya Perkhidmatan Pendidikan)n kena gi lapor diri kat Putrajaya 8 March ni.
peh(!) terkejutzz gila. kenapa baru sekarang ni nama aku dipanggil? huh. kepala aku mula menggila tak tentu pasal. asik terfikir jer sama ada nak sambung blaja atau benti blaja.
sedangkan aku belaja tinggal setahun je lagi.. hurmmm.. kepala mula terhuyung-hayang memikirkan benda2 tu.

Kerja atau Belajar ? (-_-")

mana satu yang akan aku pilih?
arghhh. terlalu sukar untuk aku membuat pilihan. tapi kenapa tawaran tu baru datang sekarang sedangkan aku da lama pergi interview.
hati aku mula meronta tak tentu pasal. Gggrrr.. serabut gila kepala nih + pening2 wat assignment. huh. cukup menduga hati n naluri aku.

petang tu jugak terus aku bgtawu kat housemate aku. dengan perasaan yg tak menentu dan sayu aku bgtwu kat diorg yg aku dpt twrn kerja tu. hurmm. sebenarnya aku syg gila-2 kat diorg. xsmpai ati utk jauh dari diorg. hurmmm... lagi-2 si yuyun n lyane.

aku tak mampu nak taip byk-2 kat sini elak air mata aku ni jatuh hbs keyboard aku masuk air.

*tp dalam ati nk teruskan je study nih.
aku syg sgt-2 kat kwn2 aku sume. especially, yuyun n lyane. ~luv u so much bebeyh.... xsanggup nak jauh dari korang.

monolog dalaman;
tengah update blog tibe2 mak aku call, dia suro aku trime kerja tu.. HOW???? aku buntu (!)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...