❤ aku chenta duniaku disini ❤.sudah skodeng? jgn lupe tinggalkan link n saya akan jenggah blog anda. ;)

✿sWeeTBlog9eR✿

Wednesday, February 16, 2011

silent nite. Syuuuhhh (!)


tik tok. tik tok.
degedek. gedek. gedek. (bunyi kipas uzur). . . huhu~ *len pesen jer bnyi. haha.
ermm.. mlm nih aku berteman kan jam, kipas dan segala bagai barang di dalam bilik nih.
fuhh.. sunyi gile malam nih. ketiadaan room mate yg selalu aku perkotak-katikkan, aku jadi bosan kerana tiada orang untuk dijadikan bahan . huh.. gilaa gaban bosan..

aik. xpaham tol la nape dak kecik nih suro kuda tu silent ?? huh..

oleh kerana aku kebosanan di malam ari nih. terasa pulak nk menaip bnyak-2 kt dlm belog aku. *aku nih poyo jer lebih..huhu. senornya nk reka citer xder yg harus diceritakan. waduh-2 apa nih??kebuntuan dong. huhu.*

tapi bagi siapa yg malas nk baca xpayah baca. kamu. kamu dan kamu bole maen jauh-2 yer. maklumlah siapa la kita nih kann. bukan nya pemes cm artis.

k.la aku citer aktiviti aku di siang hari tadi .
pagi-2 aku da dikejutkaan oleh cik amoy untuk pergi berjuang. cewah. berjuang ye ye o je. huhu.
senor nya, aku gn cik amoy merangkap (housemate) telah memasuki pertandingan tulisan jawi. cewah. aku masuk saja-2 jer. mengisi masa lapang. hihi. maklum lah, smbutan maulidur rasul macam-2 aktiviti diadakan kat kolej nih. tapi aku gn housemate aku just masuk pertandingan tulisan jawi. pertandingan yg lain kami just ignore kan je. *konon-2 kitorg lbih terror translet kn rumi kepada jawi. . hahaha.
tapi tak tawu sma ada menang o kalah. tapi rasa-2 nya cm tak de pluang jer. tp xpe. skurang-2 nye kehadiran aku gn cik amoy dpt memeriahkan majlis uh.
*tapi lau aku gn cik opie xde pon aku rasa majlis uh da meriah kan?? (persoalan boleh meriah ker??) hehe.

hurm. lepas habis jer pertandingan tu. aku gn housemate aku pun pulang ke rumah. kemudian aku bersiap-2 pulak tuk gi jenjalan gn 2 aweks chantek. iaitu (cik lyane n cik renbow). puas kami meronda-2 satu bandar. lepas tu. kami berhenti berehat kat McD. da puas melantaak n bergossip kitorang pon pulang dengan memikul beg plastik yg sebesar beg plastik sampah itam uh. Sumpah ! berat gila uh.. tp larung jer la.

hurm.. tu je la aktiviti yg aku wat di siang hari. agak penat dan letih jugak la. pai balik uma mkn lagi. huh. bila tak de kerja asik makan. makan . dan makan. mana la badan n muka aku nih tak naik asik makaannn jer.

okeyh la. tibe-2 mata aku da berat la plak. mahu tido. sok kelas akan bermula seperti biasa. dan aku kne wat satu perbentangn. jadi tuk mengelakkan mata aku nih kuyu dan kemerah-merahan. adalah amat baik aku membuta dulu k.

wasalam sampai di sini saja bebelan aku di tengah malam nih. good nite sumer.

monolog dlman;
"group project 'event' tinggal beberapa hari lagi ! kena kerja keras. huh. "

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...