❤ aku chenta duniaku disini ❤.sudah skodeng? jgn lupe tinggalkan link n saya akan jenggah blog anda. ;)

✿sWeeTBlog9eR✿

Thursday, October 16, 2014

Allah Ada ...


~ everything happens have a reason~

Angin yang menampar ke dalam lubuk hati lagi sakit rasanya daripada ditampar oleh tangan manusia..

Aku benci dengan diri..
Tapi aku sayang diri aku..

Allah ada...
Allah ada...

Kau kena tabah!
Bangkit jangan sakit..
Bangkit dan yakin agar kau tidak terluka..
Bangkit dan berlari agar kau dapat mengejar realiti..
Tinggalkan segala fantasi yang kau reka..
Kau jangan lemah!

Hilangkan sifat mudah berharap..
percaya..
menerima..
Jangan mudah membuka ruang hati kau untuk dipermainkan..
Inilah dugaan bagi diri kau yang terpaksa kau tempuhi..
Sedih diselubungi kelam..
Sedih dihurungi kegelapan..

Allah ada..
Allah ada..

Dia Pencipta dan kau perlu percaya kewujudannya..
Kau tak perlu lari sebab aku pasti ini bukalah derita yang harus kau tempuhi..

monolog dalaman:Masih mengharap atau memendam. Dan ini bukan dendam. Rindu!
:: "crying isn't a sign of weakness.It's a sign of having tried too hard to be strong for too long"..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...