❤ aku chenta duniaku disini ❤.sudah skodeng? jgn lupe tinggalkan link n saya akan jenggah blog anda. ;)

✿sWeeTBlog9eR✿

Thursday, January 13, 2011

kerana nila setitik, habis sume b'tukar warna .


assalamualaikum kepada sumer blogger n pengintip rahsia.. ;)

sementara menunggu e-mail dari my besfrend masuk ada baik nye ak wat citer kat blog ni. lagipun da lama xupdate blog nih. huhu.hari ni seperti hari2 yang biase aku lalui kat kolej. tapi tuk sem nih aku rase down sangat2 sbb jeles kat kawan2 yg xrepeat paper. menyesal tol sbb dulu xblaja betul2. mana xnyer aku bkak bku last minute sal sebuk sgt nk cari duit punya pasal. nak menyesal pon da tak berguna buat mase nih. apa boleh buat.. terpakse wat yg terbaik tuk semester nih.

SUMPAH!! aku xnk gagal mana2 paper lagi. huru-hara beb jadual aku. sebab terkejar2 mencari kelas lain. huh. penat uh.
p/s: (jangan la sesekali tiru perangai aku nih k.)

tapi kan aku pelik dengan budak yg banyak repeat paper, diorg still rileks jer macam tak de perasaan. yang ada wat selamba jer makin banyak join benda2 yg karut-marut nih. macam mne la agak nye masa depan diorang nanti kan. xkn nk b'kampung kat kolej ni kut.. hurmm...

arghh!! lantak la. wat pe aku nak sebuk sal orang lain ni. diri sendiri pon agak2 messy. aish..
-- habis citer sal bnde nih --

Sambung citer lain plak..
Actually aku hari ni xbpe nk semangat sangat nta la kenapa, tak tahu la. .
dalam kelas sik memikirkan sesuatu yg xbgtu penting kot tapi t'bawa2 pai xly nk fokus time blaja. lagi2 tyme lecture yg ajar tu boring giler. mase tu aku rase cm nak amek attendance pas uh blah jer dari situ.. hurm...

sebenarnya. apa yang aku nak sampaikan xt'luah pulak kat cni. dikhuatiri ada plak pengintip yg tak diketahui baca. habis la aku kne band gn org. adess.. so. xjadi plak nk bercerita. bia la menjadi rahsia smpai biler2 walaupun hati ini terluka pai menanah. hurm...


--kenapa aku pilih pic ni? mgkn korang akan paham macam ne situasi aku sekarang nih. agak messy dan kosong.--

kata hati :
* biarlah hati ni terluka sedangkan yang lain bahagia., walau apa pun yang berlaku aku mesti bahagia dan sentiasa ceria untuk membahagiakan orang lain. ini kerana melihat orang lain gembira hati ku mungkin dpt dirawat walau pun hanya tuk seketika*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...