❤ aku chenta duniaku disini ❤.sudah skodeng? jgn lupe tinggalkan link n saya akan jenggah blog anda. ;)

✿sWeeTBlog9eR✿

Monday, January 31, 2011

hanya dalam sesaat.


malam yg dingin.
hurmm.. akhirnya hujan reda tuk seketika. ALLHAMDULILLAH.

dunia yg mendung ibarat hati ku yg kecewa. hujan yg turun pula diibaratkan seperti air mata yg mengalir dan membasahi pipi.

huh. tidak terungkap dengan kata2 dan juga perbuatan. betapa sakit ati ini bila dikecewakan dan dipermainkan. aku sangka DIA adalah sahabat dan kawan yg mema
hami dan bkal aku sayangi tuk selamanya.. rupa2 nya tidakk (!) . hanya dalam sesaat sahaja dia telah melukakan ati aku dan meragut segala kepercayaan aku terhadap diri nya. aku tahu yg aku nih tak penting bg dia.

"tp kalau kamu da muak tuk berkawan dengan aku tolong la berterus terang dan jangan lah melakukan sesuatu yg membuat kan aku sakit ati."


selepas nih aku tak kan gnggu hidup dia lagi. SUMPAH (!). Lepas nih aku tak nak knal dengan mana2 boy. memandangkan aku nih cepat jatuh ati. ekceli mmg aku hampir2 jatuh ati dgn dia. tp lepas apa yg dia buat kat aku, terus hilang la perasaan tuh.

walaupun dia mintak maaf selepas pe yg dia buat kat aku, aku tetap tak boleh trima. terlajak perahu boleh di undur, terlajak kata mmg xly wt pe. hurm. harap2 dia bahagia dengan kehidupan dia tanpa gangguan aku lagi.

~terhapuslah rasa cinta n sayang bersama sang hujan~

kata hati : kadang2 kita memang susah nak cari n dapat kan org yg btul2 jujur dengan kita . tapi walaupun susah ati aku mst sentiasa happy ~

p/s ; slmt bercuti kepada kwn2 yg sdg bercuti. enjoy ur holiday k. assignment jgn lupe buat. ;)

1 comment:

  1. Sayangg, sabar okayy.
    U deserve better. Kalau dia bukan untuk kau, akan ada sejuta kali yang lebih baik untuk kau.
    Allah takkan turunkan hujan kalau bukan Dia nak beri pelangi pada hujung hari. Sabar ye. Aku tahu kau kuat.
    Mungkin Allah temukan kau dengan orang salah untuk kau betul2 cari siapa yang layak untuk berdamping dengan kau. Kau kawan aku yang sangat baik. Aku percaya Allah sediakan Bidadara yang terbaik untuk kau.

    Aku sayang kau :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...