❤ aku chenta duniaku disini ❤.sudah skodeng? jgn lupe tinggalkan link n saya akan jenggah blog anda. ;)

✿sWeeTBlog9eR✿

Friday, January 21, 2011

KemaLasan Melanda


huh. hari ni hari JUMAAT bersamaan 21 JANUARI 2011. malas nyer nk gi kelas event. rasa cm nk ponteng jer ri nih. boring + bosan lagi2 budak dua tu tak de. satu hari tak gado gn diorang rasa rindu glerr.. aish. lyane n yunn best nyer korg kat uma berehat santai nmpk. aish. geram tol la aku gn korang nih. saje nk tinggal kan aku terkontang-kanting tanpa ada teman bergaduh. hehhee...

mgikut tajok entri di atas.
aku ri nih mmg tol2 malas nk gi kelas. tu la tak der semangat
nih. mggu nih da la tak dapat nk blk uma mak. aish.. rindu giler. mula la pyakit 'homesick' aku nih datang... arghhh.. tu sebenarnye sumer alasan..huhu..
tp apa kan daya da tanggung jawab sebagai pelajar, nk tak nak kne la gi jgk kelas uh. harap2 ri nih lecture lepas kan awal. xlarat aku nk blaja petang2. xly terima otak nih. gerenti masuk tlinga kanan keluar telinga kiri. hhuuhu.. dasat2.

hurm.. nak duduk kat uma nih pon xde bnde nk buat kan so redha kan je la diri ni untuk ke kelas. wlpun terasa malas sgt2. aku sebenarnye da ngantuk giler2 nih. tapi xly nk tido plak. nih kalau da tido konfem2 la aku tak menyadar kan diri tuk gi kelas. aish. huhuhu.

nota kaki ; *knapa la kena wat event? nk cari tempat punya la susah. adess mcm ne nih?! kebuntuan.. (",)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...