❤ aku chenta duniaku disini ❤.sudah skodeng? jgn lupe tinggalkan link n saya akan jenggah blog anda. ;)

✿sWeeTBlog9eR✿

Sunday, November 11, 2012

Perasaan Yang Dibiarkan

~miss you but it's hard to expressed....~

Hati rasa sesuatu tetapi aku tahu yang ianya hanya khayalan semata...

Kesedaran dalam diri ini membuatkan aku celik dan bangkit.

Berbicara dengan bayang-bayang, lalu aku bertanya pada diri...

Adakah aku layak? Sedangkan aku hanya seorang yang tiada apa-apa..

Siapa aku untuk mendapatkan cintanya ? .. Siapa aku yang mampu memilikinya ? dan .... Siapa aku untuk meluahkan perasaan padanya..

Biarlah perasaan ini dibawa oleh angin.. Terbang melayang lalu menjauh menghilang..

Biarlah rasa sakit ini hanya dapat aku rasa seketika, Walaupun ku tahu ia mengambil masa untuk menyembuhkannya.

Kerinduan ini pasti hilang begitu saja.

Menjauhkan diri adalah lebih baik untuk menghilangkan rasa ini ...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...