❤ aku chenta duniaku disini ❤.sudah skodeng? jgn lupe tinggalkan link n saya akan jenggah blog anda. ;)

✿sWeeTBlog9eR✿

Wednesday, October 8, 2014

Keterujaan.

Holla..Hi kepada yang baru menjenggah blog aku yang suram nih.haha...

Assalamualaikum, setelah sekiankalinya selepas beberapa tahun dan berbulan lamanya tak menjenggah blog. Akhirnya..aku berjaya menyelinap masuk.Keterujaan dabel terasa bila dah dapat ingat password woi. haha.

Sesungguhnya aku dah terlupa kata laluan blog ni. Almaklumlah banyak benda yang nak ingat. Dulu zaman study bole lah doplohpatjam ngadap. sekarang takde maknanya. Sesekali masuk ni ada baiknya up satu post. Biar orang tawu yang aku ni masih lagi hidup di dunia yang maya nih. *(macam ada orang nak perasan aku.)

Okeylah taip ni jela.. lepas ni tunggu cerita aku ea.. Jangan jemu pulak membaca. Lagi satu, Aku tak sabar nak gi travel woi..

Okeyh..Sekian.

monolog dalaman:/ *nampak kehambaran sewaktu menaip. Fikir utk cari duit bayar yuran.

gambar sekadar hiasan...~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...